Zaloguj się

Wejdź na stronę strefapartnera.midas.pl aby zalogować się.

Jeśli nie masz jeszcze konta bądź nie pamiętasz hasła, odwiedź stronę rejestracja.midas.pl aby uzyskać informację na temat rejestracji w strefie B2B.

Ps. Możesz klikać w zdjęcia aby powiększyć.

Znajdź artykuły

Po lewej stronie ekranu znajdują się rozwijane kategorie naszych produktów. Dla Twojej wygody, posortowane są wg marek. 

Teraz, wybierz kategorię z której chcesz zamówić produkty. Jeśli znasz nazwę konkretnego produktu lub jego symbol, możesz skorzystać z szybkiej wyszukiwarki u samej góry portalu.

Dodaj do koszyka

Nie musisz wchodzić do danego artykułu by dodać go do koszyka. 

Teraz wystarczy, że poprzez przyciski „-” i „+” wybierzesz interesującą Cię ilość danej pozycji i klikniesz w piktogram koszyka by ten dynamiczne się zaktualizował.

Twój koszyk znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
Kliknij teraz w niego.

Oto Twój koszyk:

W koszyku znajduje się lista wybranych artykułów do zakupu. W zasadzie pozostało tylko wcisnąć przycisk „Złóż zamówienie” aby wysłać je do nas. 

Możesz mieć jednak potrzebę uzupełnić dodatkowe pola:

  • Formy Płatności: Tutaj wyświetli się termin formy płatności jaki masz ustalony z Midas
  • Miejsce dostawy: Jeśli masz kilka adresów dostawy wyświetlą się one w tym miejscu. Wybierz właściwy.
  • Termin dostawy: Jeśli tego nie uzupełnisz, wyślemy towar bezzwłocznie, ale możesz też wybrać termin na przyszłość.
  • Numer dokumentu: Wypełnij „po swojemu” jeśli dla własnej wygody chcesz w jakiś sposób oznaczyć dokument
  • Załącznik: Jeśli chcesz nam przekazać jakiś plik
  • Uwagi: Jeśli chcesz powiadomić nas o czymś istotnym (np. niestandardowym adresie dostawy)

Kliknij teraz przycisk „Złóż zamówienie”

Twoje zamówienia

Twoje nowe zamówienie otrzymało już właściwy numer i trafiło do naszego systemu.

W górnej zakładce „Strefa klienta” znajdziesz wszystkie swoje zamówienia a także faktury. Z tej pozycji możesz je przeglądać, zapisywać na dysk, drukować.

Statusy

Przeglądając statusy, upewnisz się czy Twoje zamówienie jest już realizowane.

Status „Zamknięte” oznacza, że zostało już przekazane do dostawcy, a w zakładce Faktury pojawił się już dokument VAT.

 

Wkrótce otrzymasz dodatkowe instrukcje z nowymi funkcjonalnościami naszej nowej Strefy Partnera. Tymczasem, zachęcamy do zalogowania się: