Zadania:

  • rejestracja i dekretacja dokumentów księgowych
  • kontrola podatku VAT i sporządzanie JPK
  • ewidencja środków trwałych
  • uzgadnianie stanów magazynowych
  • rozliczanie produkcji
  • zarządzanie odpisami aktualizującymi
  • zarządzanie rezerwami i rozliczeniami międzyokresowymi
  • sporządzanie analiz i raportów wewnętrznych
  • współtworzenie planów wydatkowych i kontrola ich realizacji

Wymagania:

  • znajomość przepisów podatkowych i księgowych
  • znajomość gospodarki magazynowej
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office
  • mile widziana znajomość programu Hermes
  • samodzielność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • umiejętność procesowego rozwiązywania zagadnień i zdolności organizacyjne
  • umiejętność ustalania priorytetów oraz uczestnictwa w wielu zadaniach jednocześnie

Oferujemy:

  • umowę o pracę w mocno ugruntowanej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • pracę od poniedziałku do piątku w wymiarze pełnoetatowym
  • atrakcyjne, motywujące wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • przyjazną atmosferę w pracy

Miejsce pracy: Nowiny k/Kielc

Administratorem danych jest MIDAS Małgorzata Wesołowska z siedzibą w Kielcach 25-316, ul. Kościuszki 17/9. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji i są podawane przez Panią/Pana dobrowolnie. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ogłoszeniu rekrutacyjnym, a także w zgromadzonych materiałach pozyskanych w toku rekrutacji, dla potrzeb obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych.