Miejsce pracy: Nowiny k/Kielc

Opis zadań:

  • Kompleksowa obsługa zamówień,
  • Bieżące kontakty z klientem,
  • Prezentacja oferty produktowej,
  • Kompleksowa obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz pokrewnych kanałach sprzedaży elektronicznej,
  • Nienaganny standard obsługi Klientów,
  • Doradztwo produktowe dla Klientów (zapewniamy szkolenia).

Wymagania:

  • Umiejętność budowania relacji z klientami,
  • Motywacja, inicjatywa, kreatywność, dyspozycyjność,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Znajomości pakietu MS Office,
  • Podstawowa znajomość działania e-sklepów i portali sprzedażowych,
  • Swobodne poruszanie się w Internecie, znajomość mediów elektronicznych,
  • Otwartość na nowe wyzwania oraz twórcze podejście do stawianych zadań,
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość  języków obcych.

Oferujemy:

  • Szkolenie produktowe, oraz z obsługi własnych sklepów internetowych.
  • Umowę o pracę na pełen etat w stabilnej i innowacyjnej firmie.
  • Samodzielną, kreatywną pracę w prężnie rozwijającej się firmie.
  • Rzeczywistą możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego.
  • Pracę w nowoczesnym środowisku, wśród zgranego zespołu.

Aplikację (CV) prosimy przesyłać na adres rekrutacja@midas.pl z dopiskiem „Specjalista ds. obsługi sprzedaży”.